niedziela, 23 listopada 2014

Od Talon'a C.D Shizan

- Jeszcze przed chwilą chciałaś bym cie zostawił - powiedziałem z małym uśmiechem
- Irytuje mnie już twój uśmiech - mruknęła
Zaśmiałem się.
- Co cię tak śmieszy? - widać było że jest rozdrażniona
- Ten las nie ma nazwy, tylko miejsce które tam się znajduje - uśmiechnąłem się
- Czyli?
- Różany cmentarz - odparłem
- Dobra, dzięki możesz już se iść - warknęła i zaczęła iść w swoim kierunku
Ruszyłem za nią.
- Co ty robisz? przecież mówię żebyś mnie zostawił - powiedziała wrogo
- Widać że pierwszy raz jesteś w jakiejś watasze, powinnaś wiedzieć, że muszę cię obserwować dopóki Alpha nie weźmie cię za osobę godną zaufania i bycia częścią naszej rodziny - uśmiechnąłem się - W dodatku ucieczka będzie zbędna, w końcu jestem wilkiem Ripente

<Shizan?>


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz